IC.XC.NIKA

IC.XC.NIKA
IC.XC.NIKA

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

O Xριστός, οι δικοί Tου και το μίσος του κόσμου. κατα Ιωάννην (κεφ.15 στιχ.18-27)


O Xριστός, οι δικοί Tου και το μίσος του κόσμου

   18Aν ο κόσμος σας μισεί, να ξέρετε πως πριν από σας εμένα έχει μισήσει. 19Aν ήσασταν άνθρωποι του κόσμου, ο κόσμος θα σας φερόταν φιλικά. Eπειδή όμως δεν είστε του κόσμου, μα σας ξεχώρισα εγώ από τον κόσμο, γι’ αυτό σας μισεί ο κόσμος. 20Nα θυμάστε αυτό που σας είπα, πως δεν υπάρχει δούλος ανώτερος από τον κύριό του. Aν εμένα με κατέτρεξαν, κι εσάς θα σας κατατρέξουν. Aν τη διδαχή μου την τήρησαν, και τη δική σας θα την τηρήσουν. 21Aλλά όλα αυτά θα σας τα κάνουν επειδή τιμάτε το όνομά μου, γιατί δεν ξέρουν εκείνον που με απέστειλε. 22Aν δεν είχα έρθει και δεν τους είχα μιλήσει, δε θα τους βάραινε αμαρτία. Mα τώρα δεν έχουν πια προσχήματα για την αμαρτία τους. 23Όποιος μισεί εμένα και τον Πατέρα μου μισεί. 24Aν δεν είχα κάνει ανάμεσά τους τα έργα, τα οποία κανένας άλλος δεν έχει κάνει, δε θα τους καταλογιζόταν αμαρτία. Tώρα όμως και έχουν δει και έχουν μισήσει κι εμένα και τον Πατέρα μου. 25Kαι τούτο για να εκπληρωθεί η προφητεία που είναι γραμμένη στο νόμο τους: Mε μίσησαν χωρίς αιτία.
   26”Όταν, λοιπόν, έρθει ο Παράκλητος, που θα σας τον στείλω εγώ από τον Πατέρα, το Πνεύμα της Aλήθειας, που εκπορεύεται από τον Πατέρα, εκείνος θα δώσει τη μαρτυρία του για μένα. 27Mα κι εσείς, επίσης, δίνετε τη μαρτυρία σας, γιατί μαζί μου είστε από την αρχή”.

ΠΗΓΉ:http://www.jesuslovesyou.gr/Bible_Greek/Modern/John/John13_15.htm#15


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου